مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
۰ نفر

ثبت‌نام جدید طرح ملی مسکن از سه‌شنبه ۱۹ آذر در ۶ استان آغاز می‌شود.

مسکن ملی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گروه ایرانشهر، در این طرح که تاکنون در ۳ فاز ثبت‌نام انجام شده است، مردم استان‌های سمنان، ‌ ایلام، شرق سمنان، سیستان ‌و بلوچستان (ایرانشهر)، آذربایجان غربی و خراسان رضوی می‌توانند با آغاز فاز ۴ اقدام به ثبت‌نام کنند.  مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه درباره جزئیات اجرای ۴ فاز باقی‌مانده این طرح اظهار کرد: فازهای ۴ تا ۷ ثبت‌نام طرح ملی مسکن برای استان‌های سراسر کشور از امروز آغاز و تا اوایل دی ادامه دارد.

پروانه اصلانی با تاکید بر این‌که زمان تعیین‌شده برای ثبت نام ۳ روز است، ادامه داد: ‌فاز ۵ این طرح برای ۶ استان اصفهان، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و لرستان از ۲۳ آذر، فاز ۶ برای استان‌های فارس (لارستان)، اردبیل، آذربایجان‌ شرقی، مرکزی و بوشهر از ۲۶ آذر و فاز ۷ هم برای استان‌های تهران، البرز، قزوین و جنوب کرمان از ۳۰ آذر آغاز می‌شود.  پیش از این، ثبت‌نام طرح ملی مسکن در ۵ استان همدان، یزد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کرمانشاه انجام شده است.

شرایط و مشخصات طرح اقدام ملی تأمین مسکن به این شرح اعلام شده است که متقاضی (متأهل و سرپرست خانوار) و افراد تحت تکفل، فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی و دارای حداقل ۵ سال سابقه سکونت در ۵ سال اخیر در شهر مورد تقاضا باشند. شرط سنی زنان خودسرپرست هم حداقل ۳۵ سال تعیین شده است. نداشتن منع قانونی برای دریافت و توانایی پرداخت اقساط ماهانه تسهیلات بانکی و همچنین توانایی تأمین هزینه ساخت مسکن و امکان سپرده‌گذاری حداقل ۳۰ درصد هزینه ساخت مازاد بر تسهیلات بانکی از شروط این ثبت‌نام است.  

کد خبر 469012

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha